
یک مرد نبوده است...
بگوید:
نـــــــــــــــــامَـــــــــــــــــــــــرد........
این زن که تو میزنی ناموس علیست....
السلام علیک یا فاطمه الزهراء
التماس دعا....
ما را در سایت خب شهدا وایبر و تلگرام و واتساپ ندارن!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162