براے تو مینویسم...

خرید بک لینک

✍براے تو مینویسم...
تویے ڪہ "زیباییِ زلیخایی" داری
ولے...☝️
منش مریم گونہ ات،
اجازہ نمے دهد ⛔️
ڪہ از آن سوء استفادہ ڪنی
و نمے گذارد
ڪہ زیبائیت را دستمایہ آزار دیگران ڪنی

ڪاش ڪمے از منش تو را
پسرانے داشتند ڪه☝️
یادشان رفتہ باید وارث نجابت یوسف باشند

〰〰〰〰

❤️ڪپے مطالب با ذڪر صلوات آزاد است❤️

خب شهدا وایبر و تلگرام و واتساپ ندارن!!!...

ما را در سایت خب شهدا وایبر و تلگرام و واتساپ ندارن!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: شنبه 18 دی 1395 ساعت: 7:35

صفحه بندی