خب شهدا وایبر و تلگرام و واتساپ ندارن!!!

متن مرتبط با «هیچ میدانی» در سایت خب شهدا وایبر و تلگرام و واتساپ ندارن!!! نوشته شده است

هیچ میدانی...

  • نیلوبلاگ

    u200d هیچ میدانــی ⁉️⁉️⁉️نگاه هــای دیگـران ،بــه " مــا "ی چــادریموشکـافـانه تـر اسـتتـا نگـاهشان به دیگـری ...⁉️⁉️و انتظـاراتشـان نیز هممتفــاوت تر است ، از" مــا "ی چــادریتــا اوی غیــر ..." مــا "ی چــادری ،حواسـت جمع بــاشدکــه هر کوتــاهی از طرف مـا ،نسبت داده می شود به دین از طرفِ دیگران ...゜مواظب رسالتــمان بــاشیم ...☺️...

    ادامه مطلب